onsdag den 9. januar 2013

Twilight

Kommer der flere Twilight bøger?

Måske kommer der flere Twilight bøger, det er endnu ikke sikkert.

"Jeg har planlagt, hvordan historien kunne se ud i et par bøger mere. Så jeg ved præcis, hvad der ville ske. Men jeg ved ikke, måske skriver jeg det en dag ned for min egen skyld, Vi får se. Det har været sjovt, men det er hårdt lige nu" fortæller Stephenie Meyer ved en pressekonference ifølge Toronto Sun.

Jeg syndes bøgerne er meget spænene, jeg har slev læst dem alle sammen to gange. Jeg bliver meget betaget af dem og kan næsten ikke ligge dem fra mig. Det kan stærkt anbefales:-).


"Ideen til de mange bøger fik jeg da jeg drømte en drøm om en pige der blev forelsket i en varmpyr. Og siden har jeg skreve de mange bøger. Men at de ville blive så stor en succes verden over, havde jeg ikke i sin vildeste fantasi forestillet mig." fortæller hun til Toronto Sun.


Jeg syndes at alle bøgene og filmene er rigtig gode men det kan også blive for meget hvis der kommer flere bøger.


Jeg tror der kommer flere bøger fordi de er blevet sådan en stor succes, det kunne godt får hende til at skrive flere bøger. Jeg har slev skrevet en Breaking Dawn prat 3. som handler om at Bella og Edward afsløre at de er vampyre over for Charlie og det vil Charlie selvfølig ikke tro på. Det vil skabe mange problemer for dem fordi at de ikke må afsløre deres hemelighed.



Breaking Dawn part 2

Vi ses næste gang:-)







Ingen kommentarer:

Send en kommentar