torsdag den 3. januar 2013

Miiiiiig

Mig

Davs du hvad lavs du? 

Jeg vil gerne blogge om lidt af hvert, måske meget om Twilight og hvad der ske med skuespillerne efter Twilight.

Jeg er en pige på 13 år. Jeg bor sammen med min mor og min bror og min kat der ikke er helt normal. Han løber og løber og løber og lidt mere løber rundet i hele lejeligheden som om han har set et monster. Hvorfor det ved jeg ikke.


Jeg har et job som avisomdeler for Ekstra Posten, hvor man ikke tjener det helt store.


Jeg kan virkelig godt lide at se Twilight som er en film om vampyr, vareulve og mennesker. Der er skrevet 4 bøger. Den første hedder Twilight, den anden New Moon, den tredje Eclipse og den fjerde Breaking Dawn. Forfatteren Stephenie Meyer siger at der måske kommer et par bøger mere. Man ved aldrig:-). Serien er også filmatiseret, hvor Breaking Dawn er delt i to, for ellers ville filmen nok tage omkring 4 timer. Breaking Dawn part 2 er lige kommet i biograferne den 15 november:-):-):-)


Vi ses :-):-)  

Ingen kommentarer:

Send en kommentar